www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws

Thursday, February 24, 2011

10 perkara tentang aku yg giler2...

1. Siapakah diri anda di rumah?
Seorang gadis yg suka lepak bilik mama n berbual dgn mama yg giler2, gossip2!!!
2. Siapakah anda di samping rakan?
Seorang yg suka cakap banyak n suka buat lawak...hahha.. kalo tak percaya tnya alin,dai,syira,tasha,na n emy... ye kan?kan?kan?
3. 5 benda yang anda idamkan tapi masih belum tercapai?
-> Pergi haji sama-sama satu family...insyaAllah
-> Tak sabar nak kahwin. Huhu.
-> Tak sabar nak habis belajar dengan mendapat segulung ijazah & bekerja kat Malaysia.. negara   M'sia aman sket beb..
-> Nak jumpa semua kawan-kawan blogger & kawan-kawan lama
-> Nak ada anak & cucu cicit. (^_^)..hahaha....
4. Siapakah nama pasangan anda?
Ok.. Kat sini aku akan bagitau nama sebenar aku k. Maybe first & the last time. Sebab tak pernah langsung aku dedahkan nama sebenar aku kat sini sebelum ni. My name is Nurul Nadiah Bt Che Alias(ehh silap...tu name adik bongsu aku laa)...peace!!
5. 5 perkara yang anda suka tentang pasangan diri anda?
-> Dilahirkan sebagai seorang perempuan
-> Seorang penyayang n ramah mesra "mall"...haha
-> Romantis di dalam tapi bukan di luar
-> Cool setiap masa wpun de problem..haha..ye x??
-> Suka senyum...:-).. sbb senyum itu satu sedekah...
6. Bila tarikh anda couple akan kahwin?
InsyaAllah pada 12 Disember 2012..ehehe...sbb tarikh comey n penutup tahun...tu pun lau de jodoh,kalo de seru..:-)
7. Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda? Apakah kenangan pahit anda bersama XBF anda? (soalan ditukar)
Kenangan pahit banyak kott... tp yg plg aku benci sbb si dia curang!!curang!!curang!!...xsetia...benci!!(tetiba emo jap)
8. Lagu tema cinta anda?
Uit.. Lagu apa pulak ni. Xbercinta nk ade lagu tema camne.... Adeh.. Tapi sekarang aku minat lagu Tuhan Berikanlah Aku Cinta dendangan Ayushita... best kot lagu tuu.....try r dgr n hayati..
9. Apa perubahan yang anda ingin lihat dari pasangan anda? Apa perubahan yang anda ingin lihat dari diri anda sendiri? (soalan ditukar)
Semoga aku berubah mjadi seorang gadis yg dicintai oleh semua org...hhaha... dicintai dlm mkna kawan... jgn slh fhm...
10. Tag rakan yang lain.
Kepada sesiapa yang rasa dirinya seorang yang tak normal boleh la tag diri sendiri k. (^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...